Kouzla, skilly
Kouzla se dělí na základní, která mají všechny postavy stejná (až na ninje), kouzla postav, která má každý charakter úplně jiná a význačná, to z postavy dělá jedinečný charakter. A také tu máme kouzla cechovní, která pomáhají v cechovních bitvách všem hráčům z cechu.

Základní kouzla:
» Je lepší hned nastavit level kouzla na maximum (tj číslo 59 - př.: /setsk 131 59), ostatní levly totiž nechutně bugujou.
» U Combo attacku, tkerý má pouze dva levly též level 59 (P - stupeň 2).
» Smršť šípů je pouze pro ninje, jinému charakteru nejde spustit.

Kouzla postav:
» Dporučené je dávat pouze levly G1 a P1, ostatní levly bugují.
» Levlu G1 docílíte přidáním levlu skillu hodnotu 30 (/setsk 2 30).
» Levlu P1 docílíte přidáním levlu skillu hodnotu 59 (/setsk 2 59).
» Pokud nahodíte skillu nějaký level, tak ho nesnižujte - bugne se to. Vyrovnávací skill level je 0 a 59.

Cechovní kouzla:
» Ikdyž jdou cechovní kouzla dát pouze na level 7, použijte P level pro jeho naplnění.
» Zápis max levlu tedy vypadá například tak, že level 7 nenapíšete /setsk 157 7, ale správně napíšete /setsk 157 59.


Snažte se u herních postav učit skilly normálním postupem, jelikož po mnohonásobném měnění levlu pomocí příkazu se potom stává, že mají skilly různě záporné hodnoty, buguje se následující čtení knih nebo kamenů duší a vzniká tak neuvěřitelný chaos.

A v poslední řadě vám ještě dávám takovýho menšího typa. Když si jako GM nastavujete skilly na P1, napřed si vyklikejte kouzla na M1 (po nahození max levlu), protože když si pak nahodíte ty Péčka, tak vám bude zavazet vpravo ta ikonka na skilly a nepujde se jí nijak zbavit.
Veškerá práva vyhrazena
© Grujorin 2010 - 2012